دوره های مکانیک خودرو در آموزشگاه فنی پارس
نوشته شده توسط : پریسا راد

دوره کولر خودرو

کولر خودرو یا همان سیستم تهویه مطبوع یکی از مهمترین تجهیزات رفاهی خودروها می باشد. در واقع بدون این سیستم تحمل داخل خودرو به خصوص در فصل تابستان غیرممکن است. این سیستم علاوه بر کاهش دمای کابین با جذب رطوبت شرایط بهتری را برای سرنشینان فراهم می کند. یکی دیگر از دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنی پارس دوره آموزشی تعمیر کولر خودرو می باشد که به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر اساتید مجرب آموزشگاه برگزار می شود. برخی از سرفصل های این دوره عبارتند از: آموزش شارژ گاز کولر خودرو، آموزش تعمیر کمپرسور کولر ماشین، آموزش نشت یابی کولر و.. می باشد. کارآموزان با شرکت در دوره کولر خودرو آموزشگاه فنی پارس می توانند به صورت کاملا تخصصی این حرفه را یاد گرفته و به عنوان یک فرد متخصص وارد بازار کار نصب و تعمیرات کولر خودرو شوند.

دوره برق خودرو

دوره برق خودرو که به آن باطری سازی هم میگویند یکی از دوره های بسیار کاربردی و محبوب میباشد. برق خودرو یکی از مهمترین بخش های هر خودرو است ، طوری که اگر این بخش به درستی کار نکند عملکرد خودرو مختل شده و دیگر قادر به حرکت نیست. با توجه به اهمیت این بخش در خودرو برقکار خودرو از جمله مشاغل پرطرفدار مربوط به خودرو می باشد که متخصصان این حرفه از بازار کار و درآمد بالایی برخوردار می باشند. در همین راستا آموزشگاه فنی پارس دوره برق خودرو درجه یک را زیر نظر اساتید مجرب و در کارگاه های مجهز در تهران برگزار میکند. برخی سرفصل های این دوره در آموزشگاه برق خودرو فنی عبارتند 

 دوره ریمپ ایسیو

دوره ریمپ ای سی یو یا همان تقویت نرم افزاری واحد کنترل الکترونیکی (ECU) یکی از دوره های تخصصی آموزشگاه فنی پارس می باشد. ریمپنیگ با هدف بهبود مصرف سوخت با توجه به شرایط منطقه ای و تنظیم درجه حرارت موتور انجام می گیرد. اگر عملیات ریمپ ECU توسط افراد غیر متخصص انجام شود، ممکن است باعث افزایش مصرف سوخت و آسیب جدی به موتور شود. با توجه به تخصصی بودن این دوره و حساسیت آن تعداد افراد کمی به صورت تخصصی وعلمی با این حرفه آشنایی دارند. .آموزشگاه فنی پارس با برگزاری دوره آموزشی ریمپ ecu به صورت عملی و زیر نظر اساتید برجسته هنرجویان را برای رسیدن به هدفشان یاری میکند. لذا پس از پایان دوره آموزش ریمپ خودرو هنرجو می تواند به صورت تخصصی و حرفه ای انواع ریمپ خودروها را انجام دهد.

دوره مالتی پلکس

مالتی پلکس یا همان برق شبکه ای از دوره های تخصصی آموزشگاه فنی پارس می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه خودرو سیستم سیم کشی آنها همواره در حال پیچیده تر شدن است طوری که حجم بالای کابل و پیچیدگی زیاد آن خودروسازان را به چاره جویی افکند و در نهایت باعث ابداع فناوری مالتی پلکس شد. سیستم مالتی پلکس با کم کردن تعداد سیم ها باعث کاهش پیچیدگی و سهولت عیب یابی خودرو گردید. این سیستم با توجه به مدرن بودن آن دارای بازار کار خوبی می باشد. آموزشگاه فنی پارس با برگزاری دوره تخصصی مالتی پلکس زیرنظر اساتید مجرب و ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای آماده است تا کارآموزان را برای رسیدن به هدفشان یاری کند. با شرکت در دوره مالتی پلکس خودرو یا همان برق شبکه ای کارآموزان می توانند به عنوان یک فرد متخصص وارد بازار کارشده و کسب درامد کنند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: